Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Wednesday, November 03, 2004

Umrah - Kembara Mata Hati

Alhamdulillah, dua bulan lepas aku dpt peluang jejakkan kaki ke Tanah suci Mekah buat umrah bawah pakej insentif Syarikat Zhulian (cwgn Kota Damansara) - Kembara Mata Hati.

Masa top upline (Pn Ramlah Abu Bakar) tetapkan target (Personal Group Sale sbyk RM20,000 dlm masa sebulan), aku rasa alahai.. jgn harapler aku nak dpt. dah ler selama ni PGS aku tak pernah lepas RM10,000, salu kat area2 RM8,000 jer. Lps tu aku share citer ngan sorang uncle yg kebetulan dia kat mekah (aku pun tatau dia kat sana time tu). Dia kata "Don't worry, your name is already in my lambaian kaabah list. insyaallah dapat, provided you usaha betul2". Lps dia cakap gitu aku rasa perjalanan nak dapat RM20,000 tu macam senang jer. Mungkin berkat doa dia..Thanks pada insan yg sudi mendoakan aku.

Apa yg aku citer ni sikit sebyk pengalaman sepanjang kat sana. Takde la cite detail pasal ibadat, tu antara Tuhan dan hambaNya.

Insyaallah pasni kita kumpul duit gi haji eh? jom!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home