Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Wednesday, May 16, 2007

Slamet hari cigu..wahai cigu..

Selamat hari cigu kpd cigu² seluruh mesia..(ebi panggil cikgu = cigu)

especially to...

Cigu saya time sekolah tadika cina subang sampai la sek. rendah sampai la sek. menengah sampai la kat Univ..
Cigu Taekwondo saya 10 tawon lps - cik Sharifudin Mamat ;p
Cigu ngajar saya ilmu rumahtangga - juga cik Sharifudin Mamat ;p
Cigu yg ngajar saya cemana nak buat teh tarik sedap utk Bistro - juga cik Sharifudin Mamat ;p
Cigu klas penulisan fantasi - cik Ahmad Patria Abdullah (Abg Pat) yg baru² ni byk enteprem dalam Dewan sastera, Mei 2007 (huhuhu..pomosi tu ;p)
Cigu Gym saya - cik Mohafeizan Muhamat
Cigu Amway saya - juga cik Mohafeizan Muhamat
Cigu Asiawork saya - sekali lagi cik Mohafeizan Muhamat
Cigu Score a saya - lagi-lagi cik Mohafeizan Muhamat (byknyer enteprem cikgu aku sorang nih)

errr ni je ke cigu yg aku ada?...huhuhu

kasik tambah la..

kakak saya - lecturer kat UM
adik saya - ustazah kat sekolah subang
jiran bistro saya - kak Tijah cigu sekolah kat TTDI
kawan blogger saya - Cik Masy yg suka lalu lalang depan blog orang ;p
kawan lama-lama saya - yg bila dah besar dah jadi cigu dah rupa²nya..

tambah lagi..

Cigu fati yg suka menangis time konsert AF
Cigu roslan yg nampak macho tapi jarang ada kat klas
Cigu safi yg salu bad mood time peknen
Cigu najmi yg hensem cam vad....hehehehe
Cigu remy yg suka majuk cam vad juga... ;p
Cigu linda yg cun suka jerit²
Cigu adnan yg kool planet..

Dengan ini, time kasih bebanyak la pd semua cigu sebab ikhlas mencurahkan bakti kpd anak² bangsa..Tanpa cigu sapa la kami..*kesat ingus ngan tisu premier sponsor*

"Excellent teachers inspire ordinary student to do extraordinary effort"

Renung-renungkan dan selamat beramal...huhuhu...


****************************

14th May - Hepi besday to Syamil yg ke-5
15th May - Hepi besday to kartunis Zunar yg ke err..err..

Moga panjang umur murah rezeki, hepi dan bahagia disamping org² terchentar :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home