Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Monday, March 12, 2007

sempoii peknen? wahahaha!

Wahahaha! asalnya dari entry yg ni ha dr blog makincik elf..dia citer pasal kawan baik dia peknen, pastu yg lain speku sendiri melarat² sampai citer kata aku peknen. Macam la aku sorang jek kawan baik dia..huhuhu..Ni komen² dari entry tu, aku susun dalam bentuk dialog la eh..

Vad: Hoh? Sempoii peknen? Wahhh produktip sunggoh beliau. Tak sesia jadi kurus hohoho. Bila nak selebret kat Angkel Cilis?
Elf: HAHAHAHA...(Kasik can sempoii jawap)
TheOtherAJ: hang bila lagi?
Srox: Sempoiiiii peknennnnnnnnn??????**owh*** - tahniah poiiii
Elf: Joe, (hang dah ka?) Srox: HAHAHAHA lagi. (Encik Sempoii sila jawap)
Sempoii: woi...woi..woii...Aku kurus pun tak sempat, memandai jek nak suh aku gumuk balik..aku lesing baru tau..huhuhu.. kasik can la kurus lelama sket, kang kalu peknen tak leh gi gym plak..kang kalau tak pi gym, sian kat cikgu takde kawan lak...wahahahhaa! apa kait.... ;p di sini saya ingin membuat press konperen, bahawasanya saya tak peknen.. err buat masa ni la ;p
Elf: Hahahaha..Iya, encik sempoii kita dah buat press conference yach. Yang vad ni pun satu, aku punya clue kan beranak setahun sekali, poii beberapa tahun sekali. Umur anak yang sulung poii mana sebaya dengan anak aku..wahahahaha..Srox pun satu, ikutt jek cakap vadey masalavadei tuh.. Ni member baik aku masa kat U dan masa kat opis ler...
Vad: Oh besa lak sokkabar mesia, berita yg takde kalau selalu cakap ada leh jadi betul tau.Yg srox pun ikut sokkabar mesia gak.. citer sama akan diulang2 sampai 3 bulan cam citer ular sawa gak.
Elf: hahahaha..hampeh!
Sempoii: *owhh terasa glemer macam pompuan yg leh kuarkan berlian poh kong dari mulut plak* ;p

Owh ya..sekian sahaja press konperen saya pada kali ini. Saya tak peknen yer...kalau tawon depan tu insyaallah laaa.. yayy! ;p . Tulah, bila belek² balik album lama, nampak lak gambor anak² aku masa baby..cam tingin lak nak peknen..comel² ek? cam mak dia...*lariiiiiii* :D

Allahyarham Wan Muhammad Syahmi Hakimi (2 bulan)

Wan Nur Syahira (4 bulan), sekarang dah darjah 2.

Wan Syamil Hakimi (5 bulan), sekarang dah 5 tawon.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home