Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Thursday, March 08, 2007

Natasya1 ke Natasya2?

Tahun lepas kan lepas je balik Hatyai, seminggu lps balik, Hatyai kena bom..ke babomm! kusss semangat den..

Tahun ni kan, lepas kitorang balik Jakarta bulan January tu kan.. 2 minggu pas balik kan, Jakarta banjir besar, ramai terkorban..kusss semangat.. Tak dapat nak imejin kalau kitorang stranded kat sana time tu.

Bulan ni plak kan, mak aku baru je balik dr Padang, Indonesia selasa lepas. 2 hari lepas dia balik kan, mak aku bagitau dengan bersungguh² nya yg istana pagar ruyung tempat dia sibuk no bergambar haritu kena panah petir, pastu tetiba kena gempa bumi few days later. ..kusss semangat lagik sekali.

Cuak btol la aku nak pi jenjalan lagi pasni. Ada member ajak pi Bangkok ngan Singapore. Tapi cam dah tak berani lak. huhuhu! pastu aku adalah sms sorang sobat ni ha..

Aku: Aku ni keturunan Natasya ke ek..? huhuhu
Sobat: Natasya1 ke Natasya2? huhuhu
Aku: errr... kasik ensem sikit la..yg baru dapat award popular.. err Natasya2..wakakakakka!

Err..tak baik tau caya benda² gitu, tapi cuak tu still ada...hehehhehe.. pis pis kacang pis.. V
------------------------------------------------------------

update: Semalam cik fai bagitau, dia baru kuar dr sepital (dok sepital 3 hari) sebab muscle ligamen dia tertarik spinal cord. So satu badan tak leh gerak. Sedihnya dengar. Sampai ati ek, senyap² je sakit, tanak bagitau. Ekceli, dia tak bagitau sesapa pun except mak dia. How sweet u're.. Take care dearie..jgn keje berat²..get well soon.. (sorry semalam takleh ckp lelama sebab kena jeling ngan Feizan, dengki btol dia tu.. ;p)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home