Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Thursday, May 17, 2007

Stop being a superman..

Kak Mas cakap kat aku 3 hari lepas..

"Poii, stop being a superman..
ko sibuk nak jaga hati orang..
hati ko sapa nak jaga?"

Pikir-pikir-pikir..
yelah..aku tanak jadi superman dah..
(superman? ko pakai sp*nda kat luar ker poii?) choiii!
Sekarang..
aku nak jadi morrok 156%
- keras hati
- kasik up sket degil, sebab degil² aku pun last² lembut gak ati..
- kuat semangat. tak bergantung semangat dr org lain..
- tak yah sibuk² nak solve masalah org, takde sapa appreciate pun.
- buat hal sendiri sungguh² sampai berjaya. pedulik la org len.
extra 56% tu..
dengan haruman lavender dan perisa lemon..ahakss!
Selfish ke aku? memang..kekadang kita kena jadi selfish baru org tak pijak kepala kita.

Upacara menjadi 156% morrok telah diraikan bersama srikandi Auroran kat midveli ngan makan sushi kutupp..kutup..kutup..Balik dr midveli dah ler sesat-barat sampai ke puchong (wooo! puchong *wink*)...pastu sampai subang parade, aku amik cab balik umah sebab bas dah habis lps kul 10. Tambang RM14 tapi tetiba bagi RM18 sebab terharu drebar cab berjaya hantar aku ngan selamat.
Hmm..nampak gayanya tak menjadi lagi Morrok 156% aku malam tu..ahakss!!

besok je la start..hahahaha!
kredit gambor ensem: rosh

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home