Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Wednesday, December 26, 2007

Jawapannya adalah... jeng! jeng! jeng!!!

teeeeeeettt! masa dah tamated!

Jawapannya adalah..mereka lahir pada bulan doblasss yipppeeee hurraayyy!!!

Hepi besday tuu yuuuuu!
Hepi besday tuu yuuuuu!

Selamat ulangtahun kelahiran kpd mereka² tersebut, yg mana dah dapat hadiah..boleh la dok diam² ;p. Yang mana lom dapat lagi, juga boleh la saya dok diam² buat² tatau pula hahaha! Saya doakan yg baik² untuk u olls semua. Semoga panjang umur, murah rejeki, cepat kawen (mana yg lom kawen la, kalau ayah aku kawen lain, mau kena libas penyapu ngan mak aku kan), dan semoga tercapai segala impian yg diimpikan..
Pergh!! sonang tu..kasik ucapan sekali harung..

Untuk Uncle Mus, saya mintak maaf banyak² sebab tak wish besday masa besday uncle aritu. Nombor dah ilang bersama hp lama tawon lepas. Minta maaf..minta maaf..minta maaf.. Bukan dah tak ingat, tapi nombol tiada dalam simpanan. Apapun, semoga uncle sentiasa sihat dan berbahagia disamping keluarga.

So, takde sapa yg berjaya dalam pertandingan teka-kata ini. Kalau yg bagi jawapan betul pun, penyertaan mereka tidak diterima..huhuhu.. alaaa lagipun saya pun tak dapat pi makan sushi aritu..so next time saya buat lagi utk mereka² yg lahir bulan januari lak yer..ooopsss.. ;p

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home