Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Thursday, September 29, 2005

Result final Poll - Yahoooo!

Yahhhoooo! Alhamdulillah dapat no. 3. Pagi Jumaat berdebar² gak nak gi opis sebab EdRyNa cakap semalam Joe ada cakap nak tutup poll dlm masa 24 jam (korang ngk berapa serius nya aku ngan poll ni hahaha!). So, on jer pc , cam bese trus gi blog Joe Perantau . Aiyaarrrkkk! dah ada result.
Alangz (1003 votes)
shj (727 votes)
sempoii (630 votes)
EdRyNa (622 votes)
baby/Puteri (454 votes)
Mutia (28 votes)
Speechless! Tu yg teruja nak bagi ucapan ala Grammy awards nih. Terima kasih bebyk la pd sesapa yg mengevote sempoii especeli to my Kroni² setia, cL dan EdRyna. Tanpa korang sapa la sempoii ini.. uhuk! uhuk! Sejak poll tu wujud kan aku rasa adrenalin aku asik kat paras tertinggi jek, berdebar² sokmo. ntahapehapentah. Selang berapa minit sure masuk blog joe, kalau tak undi diri sendrey, sure sebab nak ngk result org len. Rasa² ada org nak kejar jer, trus pulun vote.
Tapikan, banyak gak kenangan pahit manis sepanjang poll tu berlangsung.. Yg manis aku rasa tagger kat blog joe makin rapat sebab semua nak pancing undi..ok per..hehehe! Dan yg pahit..uwaaaaa! aku berselisih paham ngan salah sorang kroni aku. Mula² masa poll 1, semua ok. Kroni² berhempas pulas mengevote aku tanpa berbelah bagi. Masa tu aku dapat no. 2 lps Alangz. Masa poll 2 pun camtu gak, sebab turn aku dan cL pulak berhempas pulas mengevote EdRyNa. end up dia dapat no. 2 jua lps Puteri.
Masa final poll tu yg leceh sikit sebab dah pecah undi. Kroni yg tak bertanding (cL) dah tatau nak vote sapa. Di sana sayang, di sini whindu (apa ko merepek ni poii). Tapi aku masih mengevote diwi sendrey (tak malu nyer ko ni sempoii..hahaha) dan juga mengevote EdRyNa, cuma tak sebanyak dulu. Pastu satu hari tu aku buat eksperimen camner nak vote byk kali dalam satu hari guna pc yg sama. Berjaya! so bila satu ketika tu ngk vote kroni aku jauuuhhh ke bawah. Aku tak sampai ati. Kalau boleh aku nak la sesama jadi top 5 sebab dah alang² (bukan alangz okkey) masuk kan. So aku bagitau dia tips camner nak naikkan vote. Lat berapa lama pastu aku ngk vote dia mencanak² naik, hampir sgt ngan aku...dan owhh tidak! dah jauh meninggalkan aku..uwaaaa! aku rasa tertekan. Rasa bengang semacam. Tapi mmg dia tak salah. Aku lupa pesan Joe. Joe pesan masa final poll jgn pikir org len, pikir diri sendrey. Lelama aku rasa give up. Sebagai sorang kroni, Ed terasa aku bengang kat dia. Dia pun dah stop suruh kroni dia undi dia. Dia start undi aku balik. Pastu ada sorang "sahabat" nasihat aku "kalau dah rezeki kita, takkan ke mana. Rezeki tu Allah yg bagi". Aku rasa tersentap, rasa engsap jap. Terasa plak aku dah sekat rezeki org. Kalau dah mmg rezeki dia, aku takde hak nak halang. Aku sms Ed suh dia proceed undi balik. kejar si alangz yg vote mencanak² tak henggat tu. Baru aku sedar, aku ni spesis pentingkan diri sendiri rupanya. Takperla biarlah semua yg pahit berakhir di sini.

So dah abis poll ni aku rasa lega yg amatsss....Jiwa tenang balik hahaha! dan yg penting aku dan kroni dah dapat top 5. Nombor 3 dan 4. Aku percaya dia leh beat aku senang² sebab kroni² dia rajin u ollsss..tapi sebab dia still nak amik ati aku, dia ngam² dok bawah vote aku. kejar sikit². Mek terharuu u ollsss..Sebab dia ada kata "aku pentingkan kawan dr poll". Aku jer yg pentingkan diri sendiri. Tapi semua tu dah berlalu. Hepi ending cam citer shrek. Dan Joe akan poskan hadiah dalam masa terdekat..yahoooooooooooo! thanks Joe :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home