Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Monday, October 17, 2005

Thanks Joe :)

Thanks Joe for the lovely gifts. Terharu aku uhuk uhuk! Wat susah-susah jerk :p . Aku dapat parcel tu hari sabtu. So aku orang pertama dapat..yayyy!!! (menurut ko la masa aku call hari tu) Thanks juga sebab jadikan aku seorang “Jutawan” hahaha! Tapi yg best, mak aku siap tanya, sapa “Joe Bangla” tu? (sambil jeling² asben aku)…cuak dia ngan nama bangla..huhuhu!

Nanti aku letak gambar kat sini eh? Err.. tapi boleh ke aku tulis detail barang yg ko bagi kat sini Joe? Boleh ka? ka? boleh? ka boleh?

MEKASIH BEBANYAK JOE (yg baik hati)!!!

Semoga dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan dan diberkatiNya sentiasa. -AMIN-

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home