Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Monday, July 17, 2006

Tournament Taekwon-Do Jemputan DTA (Dins Taekwondo Akademi)

Jahat tau blogspot ni. Aku ingat nak letak gambar byk² pastu tulis sikit². Tapi satu gambar pun tokleh nak upload. Ntah pasal apa ntah. Ekceli, aku nak citer pasal tournamen Taekwon-do DTA ni. Aku kasik summarise je la ek.

Tournament Taekwon-Do Jemputan DTA (Dins Taekwondo Academy).
Tarikh: 8-9th July 2006
Tempat: Politeknik Shah Alam
Perasmi: Dato' Mokhtar Dahlan
VIP: Dato' Grandmaster Sabree Salleh.

Ni merupakan Tournament "sulung" anjuran kelab Taekwon-do asben aku yg pertama. Banyak benda aku belajar dari tournament ni. Kalau masa blajar dulu aku jarang tau proses sepanjang berlaku nyer tournament sebab salu jadi ajk kecit (sebab dulu pun kecit) yg incharge sepanduk kontigen, bahagian pendaftaran dan lelain, skang bila pengorgonise tu ialah org yg paling rapat ngan kita, dok seumah, sebilik, makan pinggan asing²..ahakss!, tido bantal lain² (mana muat satu bantal woii)..baru la tau betapa seksanya Haziq nyanyi ..ooopsss..err macamana nak gorgonise satu tournament yg besar. Biasanya orang amik masa 6 bulan nak buat satu tournament tapi kali ni cuma ada 2 bulan. Yea.. 2 bulan kalau budak baru lahir tu, tumbuh gigi pun lom sempat.

Ekceli, aku kesian agt kat asben aku. Tetiap malam before tido dia ngadu memacam pasal proses tournament. Sponsor kureng, buku cenderamata, makanan, bekdrop, urusetia, teknikal tu blom lagi ngan karenah ajk penggorgonise yg lain. Kekadang bila pressure, baru la nampak belang hitam putih kat muka kita. Aku tetap ghimau (don't veri ;p). Ada sampai satu masa tu, aku cakap kat asben aku, kansel jer la. kita vadkan* ke tahun depan. Dia jawap, kalau dia perlu merangkak buat tournament ni sorang² dia tetap akan buat. Adehh..sedey aku dengor.
---laa kena sambung la, linda dah ajak makan ;P -----

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home