Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Thursday, October 05, 2006

Tuan-alang's new Junior boy

Pepagi aku dpt email dr tuan-alang a.k.a mohkzani "Weih aku baru dapat baby boy kul 1 pagi tadi. Berat dalam 3kg. Muka sebijik cam Azri... Hehehe"

Waaahh..bestnyaaaaaa ko..Rezeki di bulan Ramadhan tu. Baru semalam ko citer wife ko peknen, hari ni dah bersalin..huhuhu.

Tahniah Mokhzani, di atas kelahiran baby ke-5. Kelima yeww..bukan ke-2..ke-3..produktif budak sorang ni... Pernah la last year time buka pose ngan family dia (dia belanja ;p), aku borak ngan wife dia. Aku tanya ada plan nak tambah baby ke? dia cakap nanti la dulu..tunggu yg kecik tu besar dulu. Masa tu yg kecik baru 4 bulan kalu tak salah aku. So kiranya baby dia dah besar la tu sebab dah dapat baby baru..huhuhu...dan sehingga entry ni ditulis, "bapa budak" tu lom sempat lagi ngk wife n baby baru dia diatas sebab² kena jaga anak² yg lain kat umah..sabo je la aku..hikss!)

So..
Selamat bangun malam buat susu baby..
Selamat bangun malam salin pampers baby..
Selamat balik cepat tetiap hari..

Aku tingat time aku dalam pantang dulu. Kalau time hari lain, aku tak kisah pun asben nak balik umah kul brapa, tapi time pantang aku jadi berkira sgt. Kalau lambat balik 10 minit je, otomatik aku leh jadi baran, membebel tak abis². Masa time pantang kita jadi terlebih sensitip. Mak aku cakap sebab perubahan hormon. So jaga la wife bebaik time pantang yer, selalu tolong dia..bagi semangat utk dia slim balik, macam asben aku sampai skang dia bagi semangat ntuk slim walaupun dah lebih 4 tahun aku bersalin anak yg bongsu..huhuhu..

again..tahniah..tahniah..enche Mokhzani n wife, nampaknya dah boleh bukak akaun bank baru utk duit raya tahun ni ahakss.. :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home