Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Wednesday, June 20, 2007

Nostalgia..

Tetiba aku rindu kat kengkawan UTM aku dulu.. u olss..buat la gatheringg..Etong (roomate 1st year), moga cepat sihat, aku sentiasa doa utk ko. Kak gym, munie, nita, enit, tini, nasha, saszali, ramli & ramlan (twin), mahathir, shamsinar, enit, epit, siti fadzilah, khafizah (kay where are u..missss u so much) dan semua geng BBS rindu.org (ni delinn pun join skali hahaha).Miss u olss sooo much!!

Kat univ org tak panggil aku iena or sempoii..org panggil aku.."S" bukan nama sebenar...hahahah tanak sebut :p

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home