Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Thursday, January 03, 2008

Cemana nak dapatkan baby?

Syahira and syamil sekarang dah pandai bagi hint nak adik. Bila ada baby lalu depan dia je, dia sure panggil aku pastu sengih² sambil angkat² kening. Aku saspek abah dia yg ajar.

Ada sekali tu dia tanya aku..

Syahira: Mama, bila kita nak ada baby baru?
Aku: Nak baby baru? camana nak ada baby baru?
Syahira: Ala senang je... (huh! cuak aku..)
Aku: haaa cemana? ...(saja nak test the market)
Syahira: Mama kena muntah² dulu pastu baru ada baby baru dalam peyut.
Aku: Cemana nak muntah²?
Syahira: Mama minum air gas ngan makan super ring. pastu muntah² la..
Aku: itu maciem kaa? mana syira tau?
Syahira: sebab haritu syira minum air gas ngan makan super ring, pastu syira terus muntah.

Aku: abis tu syira pun nandung ke?
Syahira: takde la..sebab syira lom kawen..

Wahahahahhahahahha!patut la adik aku ramai anak (tgh peknen anak nombol 6) sebab dia suka minum air gas ngan makan junk food..hikss!
p/s: super ring adakah sejenis junk food yg macam chezzel tu.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home