Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Thursday, April 01, 2010

PWTC - 28 March 2010 - Launch buku "10 Juta Pulus"


Jundak sedang menceritakan tentang buku 10 Juta Pulus. Mamat Khalid merasmikan buku 10 Juta Pulus" (by Jundak), Karipap2 Cinta (by Vovin), Stingarden (by Si Naganaga)


Jundak bersama Serikandi2 Aurora & Morrok. Liana, sempoii, MonaSakti dan Puteri Elaira. Frame tu adalah ucapan2 tahniah dr geng Artakus.my. Macam biasa, buat last minit.


Fadli Al-Akiti membaca fragmen dari "10 Juta Pulus". Jundak suh aku baca, tapi aku tak sempat khatam buku tu lagi.


Dari kiri: org PTS, Jundak, Vovin, Mamat Khalid, SiNaganaga, org PTS lagi.
Dari kanan plak: org PTS lagi, SiNaganaga, Mamat Khalid, Vovin, Jundak, org PTS.
Dar sudut sisi 45% plak...bla bla bla bla....

Vampira muslimah...wakakaka.. Hampeh Jundak. Kemain aku gelakkan 2 org budak sebelum aku, yg Jundak tarik ke depan utk jadi vampira sebagai gimmik. Tiba2 aku kena tarik gak jadi vampira.. nak nangis aku.. Owh ya, tapi yg penting jam Guess enteprem tu..wahahahaha!

Gambar baiknya cilok dr blog Jundak

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home