Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Thursday, February 11, 2010

Blader pink dan teka teki teka tekuk..

2 minggu lepas, tangan kiri cik asben injured masa main futsal wakil company dia. So berbedung la ngan fiber cam simen tu. sekarang dah tak pakai simen yg leh sain2 ngan marker tu dah, dia ada satu fiber yg dia celup dalam air, pastu dia balut tangan. Pastu kain tu tetiba mengeras cam simen. Sian dia..main sampai injured. First time nengok..cam simpati abis kat dia. Pastu bila ngk fiber yg balut tu..aku dah start tersengih2.. hikss! sebab fiber tu kaler pink tuuuuuuu..

"bang..kalau kita blackbelt 5 Dan pun kan, kalau pakai barang pink..ilang macho kita bang.."

Lepas 2 minggu bawak benda pink tu ke hulu kehilir, maka hari senin lepas dokter bukak balutan tu. Tak sabar sungguh dia nak bukak benda alah yg menjejaskan kemachoan dia tu.

Aku: Sure abang tak sabar nak garu2 tangan tu kan? asik terperap kat dalam tu..
Cik asben: Tak ..tak..tak sabar nak sabun ketiak kanan.. dah 2 minggu tak bersabun..
Aku: uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaartghhhh! tensi...

***********************************************

Ada teka teki, budak opis aku bagi..

Napa nombor "0" suka marah2 kat nombor "8"?
*
*
*
*
*
*
sebab dia sangka nombor 8 nak berlagak dgn dia "ko ingat ko pakai talipinggang ketat tu, aku tak perasan yg ko tu nombor kosong?"

hmm ye tak ye..nombor 8 tu kan macam kena cerut kat tgh2. Lps dia bagi jawapan, terus aku tak lalu makan..cam menggigit2 je ati aku nih... huhuhu..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home