Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Monday, November 09, 2009

Update ler sikit kok ye pun.. huhuhu

Life macam biasa..report Indonesia Big 4 Mining ngan China Benefit report dah siap. So dok melongo plak blurr takde keje.. Kalau boleh nak ngelak amik pojek baru sebab aku plan nak amik cuti byk sikit bulan ni.

This week ada gath reunion ngan budah sekolah menengah (Sek Men Aga Tinggi Hisamuddin, Klang). Buat kat Kelab Golf Shah Alam. Nak dekat 20 tahun aku tau jumpa derang ni. Ada yg sempat jumpa tahun lps masa raya umah Arwah Faridah. Through komen2 kat FB, aku dpt rasakan derang still gila cam dulu..err gila2. ;p

Ahad lak plan nak pi sunway lagoon. Tatau la jadi ke tak sebab time gath kat Kelab golf tu pun budak2 dah swimming.

Eh..cuti sekolah nanti Syamil nak berkhatan (21/11/09) ngan 4 org sepupu dia. Buat sekali gus sonang. Besoknya buat kenduri kesyukuran sikit. So jemputlah datang ke rumah mak aku kat Kg Melayu Subang..

Tarikh: 22th Nov 2009
Tempat: Kat umah mak. Lot 3549 Jalan Kati Kg Melayu Subang, 40150 Shah Alam, Selangor.
Time: 12-4pm

Jemput datang eh.. jgn malu2. Ni bukan Pot Luk. So tak yah wat apa..wat peyut jek .. hehehe...

***********************************

Aku skang dok temankan cik asben makan bebenda yg sihat mehat. Boleh tahan gak la bajetnya. Tapi nak sihatnya pasal.. i follow yeww!!




Susu Omega, Oats pelbagai jenis, beras poni taj mahal, muesli..


Roti Breakthrough to lower down your kolestrol



Ubat2 cik asben. Sebulan dalam RM500. Cian dia...


Buat Reflexologi kat Klang. Tak la sihat mana rupanya aku. Overall ada masalah tapi lom kronik.
Antara part2 yg aku kena jaga (selain jaga body ;p) ialah buah pinggang (org tu kata tunggu masa je sakit tu), jantung ngan paru2 ada masalah sikit, kurang oksigen. Masalah igatan, selalu lupa (aaar mmg la tu).. ngan hempedu tak berapa sihat. Byk toksid. Gitulah.. kena jaga makan dan amik supplement. Ai ai cip!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home