Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Tuesday, August 18, 2009

Bizzziiiii dan farewell Zuri...


Hahaha..ya i'm 17 yrs old.. so suwiittt

Birthday party kat opis last Friday..with Orange (my teammate)

Make a wish..Saya wish akan menjadi seorang pekebun berjaya at level 39 by end of next month...ooppss! hihihi

Buat susah2 je bagi adiah..hadiahkan lah tanah 20 ekar ke..baru berbaloi-baloi


Farewell my girl..Zuri. Kehilangan sorang lagi teman bergossip dan mengadu domba..uhuk! uhuk!~


Yaa..i'm addicted to this nowdays.. Ni gambar aku berkebun kat ladang Deo sabtu lps.. (tak yah klik gambor sebab mmg gambor kecik)
Deo: Ni pekerja shift 10.30am - Sempoii Morrok. Banyak laaa komplen mouse dia lembab....


Deo: Yang rambut merah toncet tu Arc - tengah curi tulang laa tu... Yg rambut berkarat tu toke besarrr si Limah, dua-dua tengah kerja kat ladang aku. Si Sempoii tadi tu aku dah fire, slow benor. Ekekekeke.

Seronok main benda ni. Macam bergotong royong sesama jiran pun ada. Bak kata Delinn.."Apa yg penting? Kerjaaaasama"..Bukan level yg aku pentingkan (ecececcecewah..kalau tak penting, apesal kemaruk sgt bila takleh online tu), tapi to be tugeder2 tu yg penting ;p. Aku tak terrer cam derang yg dah level 30+ tu.. Aku baru level 22. So aku low profile je dan tak marah bila si Deo menghamba sahaya kan aku kutip rasberi dia sambil membebel, bila si elf kutuk2 aku bila aku plow-tak-bersih-tapi-ada-hati-nak-pi-keje-kebun-alangz (kes tamak ler ni)....bila si Joe kutuk2 aku bila lembap keje..bila Delinn and Limah perli2 aku bila harvest tak abis..mek tak kisah...mek sukerr je..hihihi..

Strimik umah aku ada problem dah 2 minggu. 2 minggu lps org strimik datang time cik asben takde (cik asben lak mmg jarang kat umah time weekend..err dan weekday juga..huhu). Bila aku tak bagi masuk sebab strimik tu kat dalam bilik and cik asben takde, mamat tu marah2 aku "bila komplen macam urgent sangat, tapi bila datang.. laki takde la apa laa.." ewah..ewah...kurang ajar la.. yg ko datang umah aku tanpa call dulu tu pesal? bangang...kan dah kena. Padan muka. So aku pun padan muka gak sebab dah 2 minggu takleh online kat umah. Sanggup dok tido umah mak minggu lps sebab nak online...huhuhu..

Kredit gambor: Deo

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home