Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Tuesday, August 11, 2009

Hepi Besday to me :)

(entry ni ditulis selepas 5 hari besday)
Ahh ..dah tua..tak best nak tiup2 lilin dah..btw tengkiu cikgu and SK for the cake ;)

Btw this year sangat hepi sebab byk terima wish dr kawan2 sekolah, univ, blogger, pfs, anak2 reban ayam, artakus, budak2 opis (from malaysia, china and indonesia) thru facebook. That's power of internet. Tq for the wish, thru sms, facebook, blog, email and etc. Really appreciate it. Walaupun ramai yg kutuk sebab aku letak umur 17 kat facebook. Wakakakaa! alaa bg chance la.. still 17, 18 years yg dulu ;p

Aku berdoa semoga diberkati usia..dan dikurniakan kesihatan yg baik kepada diri ini dan family dan kawan2. Serius aku risau pasal H1N1 sekarang ni. Takziah pada keluarga yg kehilangan anak/saudara disebab kan penyakit ni.

Untuk adik2 tersayang, Elf (terlambat wish), Delinn and Alangzz - Hepi besday. Semoga panjang umur, murah rejeki, cun/ensem selalu dan diberkati usia hendaknya..Gua sayang kamu!

Note: Syahira ngan Qistina tengah demam panas sekarang. Ayah pulak tengah tak berapa sihat (problem jantung), and Baby Balqis (4 mths) still belum sihat (still pakai fully alat pernafasan) and belum operate kat IJN lagi. Semoga the kids and ayah aku cepat sembuh. Amin.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home