Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Sunday, May 24, 2009

welkam bek...

Baru balik dr team building Gopeng.

Hari 1
- 2 games
- caving & flying fox (tinggi 30 meter) at Kandu Cave (dekat ngan gua tempurung)
- Drumming circle, combination of more than 10 instruments.

Hari 2
- Rope course at Nomad Mountain school. Benda kedua paling gila aku penah buat.
- White water rafting selama 3 jam sepanjang Sg Kampar, Perak sampai la ke Earth camp Nomad Adventures. Dapat hadiah"The noisiest raft" sebab banyak gelak sepanjang journey. The guide J and G siap kata derang tertekan sebab byk gelak.

Hari 3
- Cancel amajing race sebab semua org kaki dah cramp. Bila big boss suruh vote, sapa nak buat amajing race? cuma sorang je angkat tangan, one of the guide.. :p
- Gua tempurung. Berlumpur and basah satu badan sebab banyak laluan yg kena merangkak and meniarap dalam air..hohoho!

Conclusion!
Hepi giler
Penat giler
Satu badan sakit,
muscle pain.
jalan terkengkang-kengkang dah nih..adeyyyy!
Besok dah amik cuti..yieehhha!

Nanti aku citer. Aku tunggu gambar derang aplod.
*amik panadol muscle pain..and kebambomm!*

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home