Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Thursday, March 05, 2009

Cabaran..

Aku tanya cik asben..

Aku: "Kalau iena kurus, dapat apa?"
Cik asben: "Dapat adik Qistina...muakakakaka!"
Aku: "Wehh..cakap la btol2..kang org blasah makan kang baru tau."
Cik asben: "Ok..ok.. macam dulu la. Kalau turun 10kg dapat jam Guess, kalau 20kg dapat RM1,000"
Aku: "Aik..dulu lps salin syamil dulu kata kalau turun 10kg leh dapat RM5,000?"
Cik asben: "Tuu duluuuuu.. offer dah tak valid"

Jahat la.. takat RM1,000 utk 20kg, tak berbaloi. HL aku je dah berapa utk sampai ke 20kg..kan? kan? kan? (upin jawap: betul! betul! betul!)
Dulu lps salin Syamil dia pernah offer kalau turun 10kg, dapat RM5,000. Tu 10kg tau. Tapi dia bagi limit sampai 6 bulan je. Lps tu offer invalid. So time aku turun 12kg dalam 3 bulan (time buat PT ngan cikgu tahun 2006) dulu tu, aku tuntut balik nak hadiah tu. Tapi dia kata dah tak valid sebab dah 4 tahun. Cett! byk cikadak sungguh.. Tapi aku dapat hadiah lain. Aku dapat baby baru.. pricelesss hehehe..

Aku rasa dulu dia tak konpiden langsung aku leh diet. Ngan org keliling kat opis yg langsung tak supportive time tu.
Apek kat opis: "Lu ingat itu 10kg senang mau turun ka, itu hari i pergi pasar, i tengok itu daging lumbu 10kg, very big oo.. impossible u can diet.. trust me"

Hampeh nyer apek. Kalau tanak sapot, ko dok diam2 tepi main batu seremban tak bleh ke..

Hmm..tu lah aku. Kalau buat benda payah no nak wat ngan hati yg ikhlas. Nampak no materialistiknya tu. Ekceli, 3 benda je yg leh motivate aku.. kids, MONEY and food.. huhuhu..

So cam malas nak sambut cabaran cik asben. Kalau dia up lagi hadiah baru aku buat. Kira derhaka ke kalau bolayan? hikks!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home