Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Thursday, December 04, 2008

Kehilangan..

Senin lepas dpt berita sedih, sorang rakan masa sekolah menengah dulu, Allayarhamah Faridah Tauhed meninggal dunia sebab breast cancer stage 4. Allayarhamah meninggalkan suami dan 4 orang anak, yg bongsu 11 bulan. Dia dpt tau dia sakit pun masa tgh pantang anak bongsu, masa tu rupa²nya dia dah stage ke-2. Memangla penyakit tu silent killer org kata. Masa sekolah dulu dia antara yg popular, sebab terlalu peramah dan happy go lucky. Aku tak leh lupa cara dia gelak, gurau ngan kengkawan..mmg sorang yg happening.
Last aku jumpa dia time raya haritu. Masa tu keadaan dia dah teruk dan nampak lemah sangat dah tapi still buat lawak dan gurau ngan kawan².
Alfatehah untuk Allayarhamah dan semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan ditempat orang² yang beriman. Amin.
Dikesempatan ni jugak, aku nak mintak maaf pada korang semua kalau ada buat salah silap selama ni. Kita yg still hidup kat dunia ni tatau bila time kita. Aku ni dah la nunggu hari je.. tu yg cepat sensitip ngan berita² camni. Sedih. Kawan-kawan..doakan aku..doakan semua selamat...Amin.
p/s: malam ni jumpa dokter.. takut. :(

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home