Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Wednesday, October 29, 2008

S-O-N-G-S-A-N-G ler pulok..

Last saturday pi check up. Before that check dulu dokter mana yg bertugas. Bila tau bukan dokter blurr yg tugas hari tu, kitorang pun zassss... pi cecepat, mana la tau on the way dia pi tukar shift..hikkss..

Dokter yg bertugas agak serius dan garang. Adeh nasib la den.. Time skan, dia letak scanner tu 2x jek, ken main cepat lagik, satu kali kat bawah pusat, satu kali kat atas pusat, pastu geleng² pala.. errr.. jantung aku dub-dab-dub-dab dah.. (apa la etika dokter nih.. mana leh geleng² pala gitu dpn pesakit, nanti pesakit gabra)

cik asben aku: canner dokter? laki ke pompuan?
dokter serius: songsang!
cik asben aku: errk?

Kalau Rahim Razali ada time tu sure dia jawap "itu bukannya jawapan..itu adalah satu persoaleeeeeeeeeeennnn" (translate: persoalan) ngan gaya mulut herot²..

So, plan A kansel. Takleh bersalin kat An-Nur (dokter situ sume pompuan) cam syahira ngan syamil dulu. Dia refer aku kat Hospital Putrajaya atau Serdang. Umang aii.. takde jauh lagi ke dokter?

Pastu, aku tanya lagi..


Aku: "err..so due nya bila? ada 3 due dokter yg dulu (read: dokter blurr) tu bagi" (16/11, 23/11, 12/12).

Dokter serius: "Date tu semua tak leh pakai sebab tak konsisten, so awak pi cek kat sepital baru, pastu ngk dokter tu cakap cemana.. Awak pi cek rabu depan (5/11)"

Owh Tuhan.. permudahkan lah segala urusan.. Amin..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home