Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Friday, January 09, 2009

Hepi belated New Year..

Tahun baru..2009
Azam Baru..
Baby Baru..
Saiz badan yg baru..huhuhu..

Selamat Belated Tahun baru ye kawan2..Semoga tahun ini membawa sinar kebahagian yg lebih dr tahun2 sebelumnya. Walaupun dijangkakan tahun 2009 ni ekonomi dan segala2nya meleset, namun tabahkan hati melaluinya. Ada duit, jimat. Ada kerja, kerja rajin2 (read: jgn ngular), kang kena buang susah. Ada napesu soping di pokong, pendamkan dulu wat sementara waktu..huhuhu..

Azam aku tahun lps mmg tak sampai 50% achieve nya. Mana taknya, 50% dr azam tu je, nak kuruskan badan. Tapi naik mencanak2 sampai 84kg sebab peknen. So masa start peknen tu, aku pospon azam yg satu tu, pi ke tawon dpn. Adil la kan. Tak baik aniaya baby.. ;p

Yg lain2, kira Alhamdulillah. Family..kerja.. Kesihatan..walaupun ada la hiccup kat mana2..tapi dpt diselesaikan dgn jayanya. Syukur Alhamdulillah (tingat lak aku kat Nabil masa dia jadi drakula pastu sebut "syukur alhamdulillah")

Azam tahun ni, sambung je dr azam tawon lps yg nak kurus tu. Pastu nak spend banyak masa ngan budak2. Byk benda yg aku abaikan selama ni. Byk perkara yg aku serahkan bulat2 kat mak ayah aku je. Masa time pantang ni, aku (satu family) stay kat umah mak ayah aku. So dapatla uruskan budak2 tu 70%. Yg 30% tu mak teh (adik aku Fateha) derang yg garang tu yg uruskan macam time makan, mandi. Rasa cam fulltime housewife pun ada gak..huhu..

Itu je la kot. Nanti rajin update pasal baby lak.. Good luck pada semua yg berazam..tata!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home