Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Friday, February 19, 2010

Family Day Hj Osman d Cherating & Terengganu

Tarikh: 13 hingga 16 Feb 2010
Tempat: Sanctuary Resort Cherating & Good Homestay K. Terengganu
Kehadiran: Mak, Daddy, semua adik beradik aku yg 7 org tu with their families. Complete..



Acara telematch - tiup belon. Syira nangis sebab kalah.


Cucu2 mak ayah aku. 12 Orang. Qistina paling junior. Dari kiri Abang Baby, Syamil, Syahira, Qistina, Usamah, baby, Ajit, Firdaus, Iqa, Fafa, Jannah, Kakak baby. Anak kakak aku 3, anak aku 3, anak adik ada 6 org. Dia ada abang baby, kakak baby dan baby sebab tiap tahun ingatkan dah bongsu dah anak nombor 4 dia, tapi adaaa lagi. Sampai la 6.



The sempoii junior. Wan Nur Qistina. 1 tahun 2 bulan. Rambut ikut abah dia. Comel ikut aku. hahahha!


Ni adik aku with her family. Anak 6. Respect sama dia.



Atuk dan pemenang saguhati game tiup belon. Ada 3 game, semua game ada 7 hadiah saguhati...huhu

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home