Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Wednesday, October 26, 2005

Kena 7 tag la plak...

Lerrr..apa neraka kah ini? Owhh kena tag ngan si Tipah la plak. Amende soklannya Tipah? Hohoho..byk dah aku ngk blog yg dah kena tag ni macam tokin dan makincik elf. Macam² ragam. Ada yg siap letak gambor bagai, ada yg reka soklan sendiri..muahahahahahhah! yg ni aku paling tak larat. Orang dah bagi soklan, dia leh create soklan lain…kan Orange kan…tee hee hee..


Seven Things I Plan To Do Before I Die:

Selain persedian utk akhirat (tak yah citer la yek, semua org plan yg terbaik utk bekalan ke akhiratkan), ni plan aku dr segi duniawi okkey..

1. Settlekan sume utang (utang pose, utang kredit kad, utang kedai mamak, utang srox…oppps!)
2. Kalau aku kaya la kan..kalauuu, aku nak hadiahkan merc mata belalang kat ayah aku. Dah lama dia ngidam keta tu. Aku pernah masuk peraduan poh kong, isi form contest 24 helai ngan 24 slogan (yg berlainan lak tu) semata² nak hadiah grand prize..Merc mata belalang. Last² menang voucher poh kong 40 hengget..cesweges tul. Nak beli cincin pun tak lepas.
3. Nak makan sifud dan ayam puas². Dah 6 tahun aku allergic sifud ngan ayam. Rasa udang pun aku dah lupa..Uhuk! uhuk!
4. Nak wasiatkan SEMUA keje opis aku ke Makcik A. .
5. Nak mintak mahap dr semua worang especially dr musuh² tersayang..hohoho!
6. Taubat nasuha.

Seven Celebrity Crushes:
1. Johnny Depp
2. Simon Yam (dia salu jadi kruk)
3. Michael Wong (salu blakon jadi ketua kruk yg ensem, pandai lawan²)
4. Ken Watanabe (yg jadi Katsumoto dalam Last Samurai tu)
5. Pelakon “Ong bak” tu..apaa namaaa..alaaa…yg tuuuu..pandai lawan² tuuu
6. Mawi
7. Zamarul Hisham (hahaha! Jgn gelak arrr)

Salu asben aku mmg tak tahan ngk tv ngan aku kalu orang² ni berlakon/nyanyi. Sebab nanti aku akan cakap “cunnnn nyaaa..ensem nyerrrrr” selang 2 minit. Menganggu kosenterasi dia.

Seven Often Repeated Words:
1. Lerrr… (diakhiri dgn hantuk kepala ke kibod)
2. Walla…
3. Ahakss!
4. Cessweges!
5. Aiyaaarrrrkkk!!!
6. Sem-sem poii-poii (bila org cakap tengkiu)
7. Makcik A….(biasa perkataan ini akan di sambung dengan umpat²an atau kutuk²an manja)

Seven Traits I Look For In The Opposite Sex:
1. Kiut cam cik Sherry. Sepet adalah satu kelebihan.
2. Gaban cam
instructor Taekwon-Do aku masa aku muda² dulu, nama dia sir Dins
3. Caring cam
org umah aku.kalau aku demam kan, nanti dia hantar aku ke umah mak aku, pastu dia pi keje. Caring kan…huhuhu!
4. Sempoi cam
bang dins
5. Penyabar dan leh handle perangai aku yg panas baran dan keras kelapa..errkk kepala ini, macam orang tu la.
6. Suka buat lawak cam
orang tu. Kalau kita merajuk pun, kira kena merajuk dalam gelak ketawa laa..laa laa laa..
7. Open minded cam
Abang Black Currant a.k.a. ABC. (Ni srox yg bagi nama nih)

Seven people this tags goes to...:
1.
Abg Dins
2. Srox
3. Wai em
4. kak aidid

5. Akuro
6. Masy

7.Jundak

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home