Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Tuesday, June 26, 2007

Hepi besday Fazie..



Hepi besday my dear Fazie..
Moga kehidupanmu diberkatiNya sentiasa..
Luv.. kak iena

Fazie ni (another F in my life..hehehe) adik angkat aku masa sekolah menengah dulu. Dulu biasa la berangkat² ni. Since, aku tak mampu nak amik ramai² adik angkat, so ada la few yg kecik ati and majuk ngan aku bila aku refuse nak amik derang jadi koleksi angkatan. Ingat senang ke nak menten ramai2 adik angkat ni?, time besday nak beli hadiah, time exam nak kena bagi kad, time balik kampung nak kena bagi buah tangan. Wahh..bunyik cam mengungkit tu ..ahaks! Berat tanggungjawap tu :p. Tapi ngan Fazie ni lain macam sket. Senang je nak terima dia. Mata sepet, hitam manis, tinggi lampai.. Aku suka tengok dia dari jauh. So bila dia kata nak amik aku jadi akak angkat..cam tak caya je.. SET!!!! laju jer aku accept hahaha!

Lepas abis skolah, still contact lagi tapi pastu makin lama makin senyap. And last year dia muncul balik dalam idup aku. Dia call mak, mintak nombor phone aku. Dan yang paling lawak nyer bila kawan dia nak tunjuk gambar sesorang masa budak tu kecik2, so kawan dia tu tunjuk la gambar masa dia sekolah rendah. And Fazie ni boleh cam yg salah sorang budak kecit dlm gambar tu adalah "aku". Malu siot. gambar masa darjah 1. Sememeh jek..tak vogue cam skarang hahaha! ;p

Apapun, may our frenship remain forever..sayang fazie..keep in touch cayang..Luv u..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home