Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Monday, April 10, 2006

Sebenier dr Houston - versi gambor..


Haritu aku ada cakap nak letak gambar mug comey dr Houston..tadaaa! ini diaaa..comeykan? Thank you tuan alang...

Ekceli banyak sungguh entry ter"vad"/pospon aku ni. Dlm kepala memacam nak tulis, tapi salu tak sempat, pastu kalu tulis dah out dated. Kalau dulu leh la apdet lepas opis hour, skang lps opis hour nak kena jogging keliling tasik tmn jaya..ecewah. Kurus ke idak blakang kira, asalkan sihat yer cik abang oiii..ulang sekali lagi, asalkan sihaaattt.

Nanti kalau aku tak bz aku apdet sekali gus..mcm tak bese ngk entry beranak pinak aku kan..kan?

p/s: ada ka patut tiap kali lps joging dia leh kata "tak kurus pun", kecit ati mek gini..uhuk!uhuk! Kalau la sekali jogging leh turun sekilo, mek sanggup amik coti 18 hari pastu pi joggginggggg jer. Mek sanggup u ollss..(tapi pastu kita pi minum kat stabak lahh...ahaksss!)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home