Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Wednesday, March 29, 2006

Jalan² carik makan di Keni Rojes emkop mall tingkat 3 (errr tak cukup pjg ke tajuk?)

Bukan sedap pun ayam tu u olls..makan mekeroni lagi syeddapp..(ayat hasut dr orang yg elejik ayam). Tu ibu jari 2 org yg berbeza tapi memiliki kuku cawan yg sama..ahakss!


Ekceli, aku telah menkecit-atikan seorang kawan. Masa tu aku ada sms satu sms tu kat duaorang sekaligus sebab nak tanya benda yg sama. Yang sorang tu kalau cakap/sms ngan aku memang kasar (ala kasar adek badeeekk) sikit, yg sorang tu mmg biasa hu ha hu ha ngan aku tapi bahasa ala-ala ada kontrol macho sikit. So masa aku sms duorang ni ngan satu sms yg sama dimulai dengan perkataan "woi....", sekali itu worang sudah tersentap daaa... huhuhu

So di sini, mek nak mintak mahap, jgn makan ati dek non. Tu lah, jari mek ni kekadang tak reti jaga tuan..biasaaa dia ni..huhuhu..

Meh la..meh la makan di emkop u olls...

Cis Mekereni, tapi mekereni goreng sorang ahkak tu lagi syedap u olss, bila la dia nak wat lagi yer..huhu. *Ehh Ralat: ahkak tu tak penah buat mekereni goreng, tapi dia buat spageti yg ada kuah² tu...hehehe!*

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home