Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Friday, March 24, 2006

Sebenier dr Houston...

Pagi tadi aku terima satu parcel dari KL. Yayyyy! rupanya orang-yg-baru-balik-outstesen-dr-Houston yg bagi. Dia bagi 2 cawan kiut miut dari Houston, Texas. Satu warna biru, satu warna putih, takde tangkai. Macam cawan Jepun gitu.

Orang tu: “ekceli aku ada belikan t-shirt untuk anak-anak ko tau”
Aku: “iya? mana nyer? Napa tak pos sekali?”
Orang tu: “tapi tetiba aku terpikir, aku takde belikan tshirt untuk ko ngan asben pun, so aku tak jadi la bagi..”
Aku: “hoh? laaaa nak bagi bagi jer laaa, ni 2 cawan kiut ni kira utk aku ngan asben, ok per”
Orang tu: “ye ker? Tapi aku pun tak ingat aku dah bagi kat sapa tshirt tu”
Aku: “laaa..dah tak bagi tak yah citer aarr..”
Orang tu: “saja je bagitau, nak kasi kau sakit ati…teeehehe..”

Uwaaaa! Ini maciem org pun ada ka? ..

Btw, tengkiu tuan-alang @ mokhzani for the sebenier. Wat susah² jer ahakss! dengar kabar ujung minggu ni ko pi Jakarta lak yer, have a safe journey. Bebaik kat sana. Kalau shopping tu pepandai la yer..ko pun tau aku suka apa kan…hahaha!..

Thanks again & Takecare beb!

p/s: nanti aku letak gambar eh. kamera takde ni ari..