Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Wednesday, November 22, 2006

Hepi 9th anniversary... ;p

Hepi 9th anniversary to mr sidekick and myself. Can somebody remind him that today is his wedding anniversary? huhuhu..uhuk! uhuk! uhuk!

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! again..dia lupa lagi utk kali ke-9. :(

Yg ni citer 2 tawon lps..

Petang tu aku meroyan kat YM konperen, asben aku lupa lagi date anniversary. Then ijip tanya, "apa YM laki ko". Aku pun bagi..

Petang tu aku balik, asben jemput. Masuk je keta dah ada hadiah kat seat. Yahooooooooooo! dia ingat la. unsangkarable. Then dia pun wish hepii anniversarrrriiiii!!!!!!!....

aku: wahhh...pes time ingat nih. apa citer..
asben aku yg amat jujur: tak ingat sebenarnya..ijip yg ingatkan..
aku: (cakap dalam hati) chooyyyyyy! huhuhu..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home