Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Tuesday, December 12, 2006

Bulan besday dan makan² sedunia..

Yaaaaaa!.. Disember datang lagi dgn permainan arnab lipaaaat...

Leh kering poket bulan ni asik beli hadiah besday orang jek..huhuhu..Mulai semalam, dah start wish² besday utk orang² yg sewaktu dengannya.

11-Dec - besday kakak aku yg ke 35. Aku dah start bagi dia baca majalah Midi utk preparation nak masuk 40 nanti ;p
14-Dec - besday ayah aku yg ke 61.
15-Dec - besday anak srox, Adam yg ke 4. err ni consider sedara la ek, kang tak sedara tak dapat adiah ;p
16-Dec - besday abang ipar yg ke errr tatau... hehehe!
17-Dec - besday uncle M yg ke 61 juga..semoga sihat selalu uncle..
18-Dec - besday syahira yg ke-7, alahai dah abis darjah satu baru masuk umur 7 tahun. Syian anak aku...
19-Dec - besday cikgu yg ke-31. Dah sebulan dia kasik hint besday dia nih, harus time besday dia aku off hp, kalau tak sure dia remind adiah punya..huhuhu..Juga besday sorang lagi sobat Farrah Wahida..Semoga semangat tidak luntur sampai bebila. Don't give up, luv u :)

Utk empunya² besday, selamat ulangtahun kelahiran. Moga dimurahkan rejeki dan dipanjangkan umur utk kalian semua..don't veri, apa ada pada umur..dan apa ada pada hadiah..uhuk! uhuk! (so tak yah bagi adiah la eh..)

Dalam setahun, ada 2 event (selain raya la)yg family aku salu selebret..Satu: Time anibesari parent aku (5 Ogos), masa tu aku pun selalu otometik terselebret sama sebab besday aku 6 Ogos..hik! hik! sebab tu mak ayah aku selalu ingat besday aku compare to besday yg lain.. ;p

Yg kedua, pertghan bulan Disember cam waktu² gini la. Mana leh wat² lupa kalau besday derang dah sederet ketapi camtu kan..salu kitorang pi mana², lepak sehari dua, makan² banyak² (yayyy!) dan lepak² byk². So, utk kali ni derang plan pi Tiara Beach Resort sabtu & ahad ni. Aku tak dapat join sabtu sebab malam tu ada company dinner. Ahad leh la join kot.

Disember jugak merupakan bulan makan² utk opis aku. Jumaat ni farewell dinner utk boss mat saleh (pindah balik ausie), fahmy (malas keje dah, nak dok umah jer ;p) and Linda (move ke opis New Zealand). Sabtu plak ada company dinner, tema 50an, 60an atau 70an. Owwhh tohan... apa aku nak pakai nih, derang suh aku pakai bell botom ngan baju jarang kat lengan. Owwh sungguh tak sesueiii...hik hik hik! sempat lagi kot kalau aku nak selongkar lemari baju mak aku carik baju lelama dia ;p. Hari selasa depan lak x-mas dinner company. Berapa banyak dinner daaa..baik save duit pastu kasik bonus banyak² kat kitorang..ada gak pekdah nyer.. Tapi yg kiutnya masa company dinner nanti ada competition teka gambar masa kecik. Aku bagi gambar aku masa tadika cina subang (5 tahun). Wahahaha! masa tu mata sepet, muka tembam, tak reti senyum, sure tak tercapai akalmu nak teka sape la si empunya bodi itu. ahakks! takper kita ngk sapa yg kenaaaaaaa!

Hmm...napa tetiba aku dok concern pasal besday² n dinner tu semua eh? yg bebenornya, aku cuma concern bab makan² tu jer.. memang berat sungguh dugaan bulan doblas ni (sambil geleng² kepala dan urut² dahi errrr...dagu sebenarnya). Cemana nak turun lagi 5 kg by end of this month ni..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home