Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Tuesday, December 26, 2006

Kehilangan.... - Jika Itu yang Terbaik (ungu)

Bulan ni bukan takat bulan besday dan makan² jek, tapi juga merupakan bulan sorang² rakan/boss aku pergi meninggalkan diri yg pacal hina ini. (poii..mula la tu nak buat citer sedih..cesss!). Nanti la aku buat entry pasal derang..Ni aku citer sikit² dulu..isk! isk! sedeyy..

Awal bulan...cik fai pindah ke gym kat puchong..mmg rasa kosong gym tu, sib baik cikgu ada lagi..yg rajin topap semangat aku tetiap hari..
tgh bulan.. boss aku Ian balik semula ke Australia lps jadi boss aku lebih kurang 3 tahun.
then..Fahmy sorang budak opis aku (mcm adik) yg mmg manjaaaaa sgt ngan aku and rajin tolong aku siapkan keje. Dia jugak la source aku nak dapatkan mp3 lagu² indon baru. bab burn cd band indon mmg dia terer...
then..Linda budak opis gak, dia transfer ke branch New Zealand..punya la jauh. Dia pun bakal dirindui (errr..ayat aku ke nih?) oleh sepelusuk warga opis aku sebab tiapkali dia on phone, satu opis leh dengar apa yg dia cakap..huhuhu.. Volume 5 tak hengat punya..
dan sabtu lps..bkn setakat org je tinggalkan aku, henpon aku puuun tinggalkan aku..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

*suara DJ: sementara kita nunggu sempoii abis nangis, dengarkan dulu lagu ini dr ungu..mp3 nya kenalah carik sendiri atau beli di kedai² cd berdekatan anda, atau mintak ajer lah kat peminat indon sorang nih..renung-renungkan..huhuu*

Tiada bisa ku lupa
Saat yang indah, yang terindah
Yang kita lewati berdua
Semua kebiasaan
Yang kita lalui berdua
Kini jadi puing kenangan

Sebab engkau telah pergi
Sambil menangis kau katakan
Kau
tak akan pernah kembali
Dan dapat ku pahami
Satu alasan yang kau beri
Apa yang mereka ingini
Segala yang terbaik untukmu

Jika itu memang terbaik
untuk dirimu
Walau berat untukku
berpisah denganmu
Hapus sudah air matamu
aku mengerti
Ini bukan maumu
ini bukan inginmu

Sendiri aku dalam gelapku
tiada satupun menemaniku...


Nota kaki lima:
1) Lagu tiada kaitan ngan penulis..
2) Penulis sedang menghadapi tekanan jiwa kerana henpon dia ilang kat midveli sabtu lepas.
3) Disudut hati penulis, penulis berharapkan dapat henpon baru..
4) Malangnya cik asben penulis memberikan henponnya (sama brand dan model ngan henpon penulis yg ilang tu) kpd penulis dan cik asben penulis membeli henpon baru O2 kpd diri sendiri.
5) Penulis rasa tertekan dengan tindakan tersebut..
6) Penulis inginkan ketenangan untuk beberapa hari sebelum dapat gantian simkad maxis baru..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home