Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Monday, June 23, 2008

Update baca-sampai-muntah

Addoii terasa bersalah lak bila lama giler tak apdet. Kesian kat feminat² yg dok terkelik² tapi entry barunyer nan adooo jugek. Err..saya ni ada feminat ke bang.. huhuhu..

Ekceli aku ada tulis entry kat word..kat kertas..kat dinding² opis.. (melampau la kan) kat mana² yg aku sempat la cuma tak sempat² nak kopipes masuk blog. Kalau ada henpon canggih cam
makincik kan best, sambil termenung dalam bilik kecit pun leh apdet blog..wohohohoho! acah je..

So sempena rasa bersalah tak bertempat ni..sukalah citanya ingin saya mengopipes balik apa yg saya pernah tulis merata² ittew.. Generally ni entry² sepanjang bulan June ni.. macam beselah..sekali mengkarung gitu..

Ada org kata, berblog ni pun macam buang ayaq jugak..

..kalau apdet tetiap hari macam lawas gitu..
..kalau lama tak apdet..pastu sekali apdet rasa lega gila.. tu sembelit namanya..
..tapi kalau sehari..3-4 kali apdet..tu ceret beret namanya..boleh?

hehehe..so arini ni aku masuk dalam ketegeri ke-3...wahahahha..so u olss..silalah baca sampai muntah..

kalau malas nak skroll..sila klik sini..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home