Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Wednesday, August 06, 2008

Selamet Ulangtahun Keputeraan Poii Guntur Soekarnoewidjaja..dan rakan Leo sekalian

Kek last year.. gambar recycle..huhuhu
Poii Guntur Soekarnoewidjaja ...
Nama ini diberikan oleh Delinn sempena kepulangan Geng2 Bandung dr Bandung.. wahahahha...

Makasih ya kepada semua yg mengewish hari ulangtahun gue.. samada di es-em-es, di tagbod, di ruang komen atau secara live di atas katil...opppss. Gue appreciate semua itu. Gue sayang kamu. Ailebiu..

Nggak banyak yg gue harapkan utk tahun2 yg mendatang.. (biasanya gue mohon 50 perkara). Gue mohon drNya agar..

1) dikurniakan kesihatan yg baik dan selamat melahirkan kelak..
2) dikurniakan keluarga bahagia, anak soleh/solehah.. dan suami yg senantiasa menyayangi gue..
3) Mau menjaga silaturrahim yg baik dgn org keliling - famili..rakanĀ².. jiranĀ².. cikgu2.. hihihi...
4) Rejeki yg lebih (........................... utk ke Bandung lagik...hikks!)

Aaaaaaaaaaamiinn.....


Juga utk rakan se Leo sekelian alam.. Auummmm!

1) Makencik (geng PFS & reban) - 25th July 2008 (yg ke 17++ tahun...huhuhu)
2) Kak Jay @ kak Iffa (geng PFS) - 27th July 2008 (yg swit 20++)
3) Old fren Hamizu @ Amrizal @ klcc (geng IRC) - 1st August 2008 (umur...err dah lost count ;p)
4) Alangz dan Delinn (geng reban)- 11th August 2008 (alangz yg ke 40- dan delinn 20++an..lariiiii)

Moga hidup kalian dirahmatinya dan semoga di kurniakan kesihatan baik, dimurahkan rejeki dan may your dreams comes truuueee. Lebiu olss..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home