Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Thursday, June 03, 2010

Khamis - 27 May 2010

Hari ni half day. Aku dah pack semua barang nak ke KT ptg nanti. Plan nak cuti full day tapi my team kena incharge besday party opis for CK and Farhana (May's babies). So kitorang beli KFC ngan kek resepi rahsia dan CK belanja stabak for the whole staff.. Yay!

Aku rasa badan aku tak berapa ok la ni. Asthma aku makin teruk tapi still can survive. Penat ke hulu ke hilir pastu minum stabak plak, ais. Lps lunch, aku ikut Khai pi Metrojaya Midveli. Ada sale :p. Aku plan nak beli slingbag cam aku pakai skrg. Sayang plak nak lenjan beg Guess tu. Kalau tukar2 lambat sket rosak.

Mula2 steady, lama2 aku surrender. Time Khai menyopping, aku byk spend masa kat sofa menunggu. Sampai terlelap beb. Letih sgt, ngan oksigen yg tak cukup masuk badan. Janji ngan Delinn kat KLCC kul 5.30pm. Kul 5pm amik komuter..Ya Raabbi padatnyaa..sampaikan Khai terpaksa baling beg aku masuk ke komuter sebab dia tak muat masuk dan dia takut aku tertinggal beg. Aku sempat tangkap beg aku yg landing kat kepala sapa ntah. Sib baik takde sapa yg marah. Semua cam pasrah je ngan keadaan sesak camtu.. huhuhu!

Sampai ke KLCC aku terus ke Nando, tempat Delinn lepak. Tak sempat salam dia, aku dah blah pi carik farmasi nak carik ubat ventolin. Pharmacist bg aku 2mg 1 biji, makan 3 kali sehari. Aku dah lama tak amik pil ventolin so aku tak ingat sukatan yg biasa aku amik.

Malam..bertolak ke Kuantan, tumpang keta Arc & Razi. Transit kat Duta Village, Kuantan. Actually aku penah pi sini dulu around tahun 2000 kot, opis trip. Masa tu nama dia Le' Village. Masa sampai tu, since aku nyenyak tido, so derang tinggal kan aku sorang2 dlm keta, sementara nak register hotel.

Masa time sorang tu lah, aku rasa ada tangan yg belai2 muka aku. Best gila..lama gak dlm 5 minit. Aku tak terpikir pun sapa yg belai aku, aku cuma rasa best jek..then tiba2 Delinn panggil aku..sentap seh. Terus aku kuar keta..and bila ingatkan apa yg aku "kena" tadi, aku terus cakap "shitt!!". Setan mana yg ganggu aku ni. Delinn perasan aku lain macam je marah. Dia tanya napa..aku jawap la ada benda kacau aku..then dia plak takut, dia tak leh tido. Pulak..Aku nyenyak je heheheh...

Before tido, aku makan ubat lagi. Oksigen semakin berharga..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home