Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Saturday, June 11, 2005

Konsert ke-2 AF3

Image hosted by Photobucket.com

Dari kiri:Bebeh (asben Shay), shay, kak aidid, kak iffa, wai em, sepai, sempoii, tipahvogue. Tiada dlm ini gambar: Lan, Ijin, Badrul, Abg Shalim, Cik Sherry (dia kat umah ler :P), bebudak AF, Hattan, Aznil, Sultan Melaka, Kudsia Kahar (you takde blog eh?) dan ramai lagi yg masih dalam dewan nengok imbasan..hahaha!

Mawi terlupa lirik, lupa melodi. Part lupa lirik "bagai digiringg angiiinnnn", terus aku jadi kecut perut. Rasa cam ada rerama mabuk dalam perut. Tak dapat imejin apa la komen Pengetua besok. Addeehh..mebbe dia gabra ngan sorakan peminat cam nak rak. Kesiannya Mawi..isk isk..

Time Marsha nyanyi, aku nengok Lan tak berkelip mata. Kena cubit pun dia buat tatau. Siap marah lagi tu coz kaco kosentrasi dia..hahaha! Pastu Lan cakap "ada ker logik sempoii nak cakap ngan aku time Marsha nyanyi?" siot jerk Lan. :P

Wai em bawak sepanduk jawi. Aku pegang sepanduk nama MAWI jer (tanda kaler biru). Tak sangka lak masuk paper utusan, sib baik muka tak masuk paper kalu idak sure dah kena ligan ngan mak aku..huhuhu!

Image hosted by Photobucket.com

Tetengah konsert baru perasan rerupanya satu row ngan tipah and frens (sepai, apai n yaabnuar). Tipah majuk ngan aku coz aku tak ajak dia gi konsert. Akupun majuk ngan dia coz dia gi konsert tak ajak aku..hahaha! dua² kantoi. Yelah..yelah..next week kita pi nengok sesama..

Malam tu tidur ngan perasaan berdebak berdebuk..huhuhu! Mawi..Mawi..

Kredit gambor: Lan dan Utusan Malaysia

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home