Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Wednesday, January 04, 2006

HEPI NEW YEAR 2006!

Hepi New Year u olss..
Hepi New Year..

Wish u all the best in year 2006.
Moga menjadi lebih baik dari tahun sebelum dan sebelum-sebelum-sebelumnya.

Aku mmg tak suka berazam sebab azam aku jarang menjadi. Cecah jer hari ke-2 tahun baru aku dah lupa azam. Kalau dedolu, aku selalu berazam nak diet tapi bila masuk jer 3hb tahun baru aku belasah balik makan apa yg aku suka pastu cakap ngan diri sendrey "ala takper..besok la diet". Pejam celik, pejam celik dah hujung tahun balik. Berat tak turunĀ² gak, makin tambah ado. So aku conclude semua sekali dalam satu azam cam budak AF "saya akan buat yg terbaaekkkk". Lerr berazam lagi rupanya aku tahun nih.

Semalam cuti. Sempena anak pompuan aku masuk darjah 1. Seronoknya. Punya la eksited sampaikan masa assembly aku yg beria nyanyi lagu sekolah, sedangkan cikgu pasang minus one jek tu. Hahaha! jgn jeles, tak sangka aku still ingat lagu sekolah aku yg dah berzaman aku tinggalkan.

Nanti aku apdet pasal Syahira masuk sekolah. Tak sompek ni, nak pi makan sat.

-to be continue yaach!-

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home