Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Friday, May 05, 2006

ada apa dengan Dealova?

Sila klik utk pembesaran 2x ganda......gambar

Wah! teruja banget gue. Masuk site tracker niari, terjumpa ini fakta bukan auta... (cesss! cemana org carik "punggong bulat" sama "gambir sarawak" leh termasuk blog gue ginih? seswatuhh loor..) Kamu, kamu, kamu, kamu suka banget sama Dealova ya. Mau mp3 dealova? tammo beli cd yg ori? (Owhh kalau penyanyi luar boleh beli cd cik nun yach *ketis kak waiem*) atau kamu suda puas meng-es-em-es dan mengemail sama gue tapi mp3nya nggak sampe²? Nggak perlu susah² dong..kamu² boleh berkonvoi beramai² ke blog teman tapi mesra saya ini dan memuat turun serta memuat baring lagu tersebut dengan jiwa yg tidak kacau.

Yaa..mudah bukan? selamat mencuba ...ahakss! ahakss!

p/s: Alaaaaaaaaaaaaaaaa...ujan lebat la niari, ngan petir sambar menyambar ngan guruh berdentam-dentum. Ni kalau joging ni musti basah kuyup pastu leh demam..pastu leh semput seminggu terbaring atas katil pastu baju basah dan badan gatal². Lagipun mmg bahaya la kalau kuar joging time petir gini. Disebabkan faktor² kesihatan dan keselamatan tersebut, dengan berat hatinya saya terpaksa kansel joging saya pada hari ini. Sekian terima kasih. (cc kepada asben saya)

*zasssssss! gi emkop*

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home