Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Tuesday, April 25, 2006

Adyyyy...ady....

Semalam lepas training, gi dinner kat Lobsterman PJ. Semua orang order lobster, aku jeeee yg order fresh salmon. kesian kan? bill RM1400 utk 12 org makan. Tak aci sungguh, aku nyer ikan rega 35 hengget jek.

Dah abis makan derang pot-pet-pot-pet tak abis². Tetiba waiem sms kata dia dah abis facial kat emkop, tanya aku suda abis dinner ke blom sebab mao jumpa. Aku agak² setengah jam lagi boleh la balik. Then waiem sms satu kalik lagi "Ady putera dah kawen dalam media..huhuhu". Huh? rasa nak tercekik dengar, tapi sib baek dah abis makan. Aku tak caya. Ni musti citer drama ni.

Then bila sampai emkop, ngk org tu tgh dok depan stabak sambil menatap sayu majalah media huhuhu!. Sudaaahh...eh eh..betol la u olls. Mamat tu dah kawen la jemaat lepas. Tapikan wife dia familiar la, dulu macam pernah masuk majalah jugak la, pakai baju pengantin gak. Err pompuan tu x-wife *tuuuuuut* ek? nanti aku CSI satu kalik.

Since asben aku kat submit ada boling, so aku ikut waiem gi opis dia. Dia nak apdet blog. Bising la kat opis tu, bila 2 org "meroyan" pasal menda ni. Aku layan YM, waiem layan blog dia. huhuhu...Hmm tulah...Ady Putera dah kawen u ollss..dah kawen...isk isk isk! tak kisah la nak kawen pun kan, tapi dalam majalah lain bulan ni dia kata janji tanak nyorok² pasal kawen, la ni nyorok² plak. Napa la kebanyakan spesis artis suka cakap gini ek? Cakap tara supa bikin.

hmmmm...takde mood la nak amik exam ari ni :p (alasan baek kalau tak pass exam ahak? ahak!). Boley?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home