Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Monday, July 30, 2007

Welkam to LP109!!!

Mintak mahap..baju tu besar sikit yer..jgn betulkan arial mata anda ;p

Lps amik Asiaworks Advanced Course, most of us trus decide amik LP109 (Leadership program), termasuk la aku. Memula plan awal nak amik LP111 sebab nombol cantik gitu lagipun time tu cikgu ada skali jadi fasilitator, tapi memandangkan most of my MA111 frens join LP109, so aku ikut je la. Bila ramai kawan, kita termotivate sama nak achieve that goal. They know your strength and weakness masa advance course dulu. Emotional connected kata org tua2 gitu. It a 3 months course. Kena set 3 goals and by end of 3rd week (early November), that goals must be completed. Goals aku ialah:-

1) Turun berat 10kg in 3 months - (monitor by cikgu)
2) Jadi manager Score A - (also monitor by cikgu)
3) Improve relationship with my cik asben and kids. - (yg ni sendri monitor daaa..hahaha!)

Sepanjang training ni setiap org akan diassignkan sorang buddy yg bekerjasama ngan kita, remind our goals, yg assist kita capai target..macam game gitu. sebab if your buddy fail, maknanya kita pun fail sama.

Training dia tak la sestress Advanced Course. Ada 3 weeks.


1st week: 3rd - 5 august 2007 (kul 10am-12mlm)

2nd week: 21st - 23rd sept 2007 (buat kat KL..maybe charity atau aktiviti amal lain)
3rd week: 2nd - 4th November (yg ni buat kat luar KL, tatau kat mana lagi)

So kalau time tu terkebetulan sama la plak ngan plan mengayam goleks ke, mengafkaro ke, menengok konsert ke, gath ke, klas fantasi ke, main badminton ke..saya dgn rendah diri ingin memohon maaf sebab tak leh hadir di atas sebab yg tertera di atas. Eh? jgn marah2 tau...In between mmg akan ada byk small group meeting, tapi insyallah masih boleh diarrangekan utk mengopi atau mengstabak sesuka rasa...hahahaha..walid ..dengar tu ;p

Dengan ini saya ingin mengistiharkan diri saya start-balik-regim-diet-yg-amat-ketat. Oleh itu kerjasama anda amatlah diharapkan untuk memberi saya semangat yang jitu..agar tidak hangat2 taik ayam macam selalu hahahaha! aja-aja fighting. OWTFGFIA!!!!!

Ni ada lagi belen2 gambar dr last wik? apa? dah basi? hahahhahahh!


Mode 1st day - Blurrrrrrr!


Happyyyy! OWTFGFIA!!! MA 111



Yg kanan tu my buddy..Javern. so caring and ada sekali tu dia kena berdiri for 15 min kena marah ngan trainer because of my fault. Dia lambat masuk class sebab dia carik aku & nak passkan name tag aku. Yg aku ni senang ati je masuk klas tak pakai nametag.. Pastu aku nangis like hell sebab kesian kat dia. Thanks buddy!

With my colleagues. Jim (LP04), Janice (LP44), Lai Yin (LP100), aku (LP109), Maya (MA112)


With my mentor @ cik cikgu, Feizan (LP88)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home