Sempoii jer...

Untuk menjadi Artakus, hati mesti cekal, jiwa mesti kental -Ahmad Patria Abdullah-

My Photo
Name:
Location: Bukit Subang, Selangor, Malaysia

Sempoii ladyyyy with a simple life. Srikandi Morrok Legion ke III, empayar Morrok. Long life Morrok!!

Friday, February 15, 2008

Bo Lin Chen..



“Dah lama sungguh tak buat keje tak semenggah camni”.
Emmm..jap..jap..nak rephrase ayat..
” Walaupun aku selalu buat keje tak semenggah tapi keje tak semenggah yg satu ni aku dah lama btol tak buat”..aarr yg ni baru betol..

Ekceli, dari kecik lagi, kalau ngk drama ke pilem ke aku jarang minat kat hero. Of kos la hero salu hensem, idung terpatuk, tangan kekar...body?…isk isk..apa aku cakap nih…astagaaaa… TAPI aku salu berkenan kat kruk atau seken hero atau seken kruuk..selalunya serabai, nampak kekrukan, ganaz, ntahapahapa tapi amat berkenan dimata aku. Bermata sepet adalah satu bonus. Ahahhahahah! Antara mangsa keminatan aku adalah Rashid Sidek (wahahhaha..ni kalau Annajah dengor ni sure gelak gulin²), Milo Ventigmilia (Jess dalam Gilmore Girl), Jon Johnson (Manhunt), Simon Yam (Polici Kadet), Leslie Cheung (dalam bride with white hair), Johny Depp (dalam Pirate of Carribean dan Scissorhand), nyaris² terminat Farid Kamil (dalam Anak Halal, ni kalau waiem tau, malu aku nih huhuhu..)..

Masa form 2 dulu (umang aii dah tua tu), minat gila ngk citer police kadet yg hero dia ah kit, kruk dia simon yam tu. Macam biasa kakak ngan adik pompuan aku tergila² sama itu ah kit, siap berebut2 gambar kalau jumpa kat paper tapi aku sorang je minat kat Simon Yam. Takde persaingan. Yayy!


Aku kalau dah minat tu, mula la buat keje vodoh. Aku gunting gambar derang simpan dalam kotak khas. Dulu amik gambar dari paper ngan majalah je. Sekarang ada internet. Aku download gambar² derang simpan kat pc..wahahhaah..vodoh tul..tapi i like ;p

Last aku buat keje ni ialah pada tawon 2002 ke 2003 gitu time tu minat gila kat milo ventigmilia..ala yg berlakon jadi Jess dalam Gilmore girl tu (skrang berlakon citer Heroes). Tu lah aku cakap..org sibuk minat kat Deen (bf Gilmore girl tu la), aku minat kat Jess, budak tak tentu arah yg suka buat hal ngan pokcik dia. Penuh la pc aku time tu ngan gambor si Milo tu…ehem..tapi byk lagi la gambar cik asben..ehem… (sakitnya tekak ;p).

Eh eh..yg tu bukan last rupanya..last sekali mamat Manhunt tu. Si Jon Johnson. Kak Aidid sure ingat, dia bukan peserta peberet juri pun tapi first time aku ngk dia, aku dah agak dia akan menang. Tulah satu²nya org yg aku minat and sama plak taste org lain…

Berbalik pada (ayat skema gila) cerita terbaru... baru² ni aku pi ngk Kung Fu Dunk sama cik asben. Hero dia Jay Chou. Tapi macam biasa, aku takkan minat kat hero, tapi terbekenan ngan seken hero dia, org panggil kapten dalam citer tu. Kapten tu kaki minum, kalau tak minum tangan dia mengeletar. Rambut panjang, muka serabai cam org lalok. Tapi yg tuuuuu jugak yg aku minat. Ohh yaaa..nama betol dia Bo Lin Chen. Orang Taiwan. Maka sepanjang² ngk movie tu, aku dok cakap “ensem nyer dia banggggggg” sebanyak 63 kali. wahahahha..meluat cik asben dengar...

Pastu start modus operandi. Carik gambo² dia kat internet pastu simpan kat pc. Wakakakka!

Ni antara gambar² dia buat tatapan umum...hihihihi... Dia ni byk no imej dia. Kejap jadi mat smart, mat serabai, mat rempit, tapi imej dia yg macam kruk² and serabai tu yg aku minat la.. Yg kemas² tu tak minat. Lagi rempit, lagi aku suka.


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home